• 1404/07/03 - 09:02
  • - تعداد بازدید: 138
  • - تعداد بازدیدکننده: 129
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دکتر سالاری مطرح کرد:

هوشمندسازی، حکمرانی و مدیریت بحران؛ محورهای اصلی دوره آموزشی مدیران بیمارستان‌ها

مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: هدف از برگزاری دوره آموزشی مدیران بیمارستان‌ها، ارتقا توانمندی‌های مدیریتی و رهبری مدیران و بهبود کیفیت خدمات درمانی است.

358062.mp3 هوشمندسازی، حکمرانی و مدیریت بحران؛ محورهای اصلی دوره آموزشی مدیران بیمارستان‌ها
دکتر محمدرضا سالاری، مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشگاه علوم پزشکی ایران در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه، درباره برگزاری دوره توان‌افزایی رؤسا و مدیران بیمارستان‌های دانشگاه، اظهار کرد: با توجه به اهمیت حوزه بیمارستانی به لحاظ درصد بالای منابع انسانی شاغل در آن و گردش مالی این حوزه و ارائه خدمات مستقیم به مردم، دانشگاه نگاه ویژه‌ای به برگزاری دوره‌های آموزشی در حیطه بیمارستانی دارد.
 
 
 وی افزود: این دوره جز اولین دوره‌ها و با سرفصل مطالب جدید و بازنگری شده و همکاری مؤسسه معتمد طراحی شده و در قالب هشت ماژول آموزشی اجرا می‌شود.
 
 
دکتر سالاری ادامه داد: هدف اصلی ما ارتقا توانمندی‌های مدیریتی و رهبری مدیران و رؤسای بیمارستانی است تا بتوانند با نگاه جامع‌، کارشناسانه و دقیق چالش‌های موجود در حوزه بیمارستانی را مدیریت کنند.
 
 
وی افزود: در این دوره موضوعاتی مانند تقویت مهارت‌های رهبری و مدیریت، آموزش تکنیک‌های نوین تصمیم‌گیری، تحلیل چالش‌های بیمارستان‌ها در ارائه خدمات درمانی، نقش رئیس بیمارستان در بهبود نظام سلامت کشور، شناسایی روش‌های بهینه برای ارتقای کیفیت خدمات و همچنین هوشمندسازی نظام سلامت، در کنار مباحثی همچون مدیریت منابع انسانی و مالی و بهبود کیفیت به طور ویژه دنبال می‌شود.
 
 
به گفته دکتر سالاری، محتوای آموزشی دوره در هشت ماژول طراحی شده که شامل حکمرانی و رهبری، مدیریت منابع مالی، مدیریت زنجیره تأمین، تفکر استراتژیک و تصمیم‌گیری، مدیریت منابع انسانی، مدیریت کیفیت، مدیریت بحران، مدیریت اطلاعات سلامت و هوش مصنوعی است. 
 
 
مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشگاه، خاطرنشان کرد: با عنایت به حمایت‌ها و تاکیدات ویژه ریاست محترم دانشگاه و معاونت محترم توسعه دانشگاه، امید ما این است که با اجرای این دوره‌ها، سطح توانمندی مدیران بیمارستانی ارتقا یابد و خروجی آن در نهایت به بهبود کیفیت خدمات درمانی برای دریافت کنندگان خدمات منجر شود. این دوره با روش‌ها و امکانات نوین آموزشی، کارگروهی، بازی‌های فکری و پروژه‌ای طراحی و اجرا می‌شود.
 
 
 
 
  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 358062
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
حمیده  آقاجانی
خبرنگار:

حمیده آقاجانی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لطفا عبارت مورد نظر را وارد کرده و کلید Enter را فشار دهید
تنظیمات قالب